Mitt STORE idol elsker dyr!! Gjør du?

Min gode kollega Marianne Jægtvik tipset meg om demnne artikkelen med Unni Wilhelmsen, som jeg ikke hadde fått med meg! At Unni er en tvers igjennom god person er det ingen tvil om. ALLE som har omsorg for dyr er omsorgsfulle og forstår å verdsette liv på jorda. Kjente meg igjen (les artikkelen) da Unni fortalte at hun reddet musene fra kattene. Jeg har gjort det samme. Tok vaskehanskene på meg da katta kom inn i yttergangen med en mus i kjeften, og lette blandt sko og støvler for å finne den, for så ta fatt i halen og slippe den ut i hagen i noe buskas! Skal ikke si at musene er favorittdyrene mine, men jeg klarer ikke se noen bli drept for morro skyld. Les hele artikkelen om Unni Wilhelmsens forhold til dyr her.

I tillegg håper jeg dere sjekker Unni Wilhelmsen`s musikk på Myspace!! Eller melder dere inn i fangruppen hennes på facebook. Tenker dere blir litt kjent med dama her 🙂

Unni Wilhelmsen var også på TV i går som første kvinne ut i Sangskatter. Se hele programmet ved å klinne på lenken.

1 kommentar
    1. Jeg elsker dyr, og har verdens søteste pus. Og jeg redder også musene, men i dag er jeg helt knust. I natt kom pus inn med en mus som var for hurtig til at jeg kunne fange den, noe jeg ellers har blitt expert på! 😉 I dag har jeg ledt overalt, men ak – ingen mus. ;-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg