I dag lagde vi reklamefilm :-)

Reklamefilm er noe jeg lenge har ønsket meg! Da jeg var hjemme i Mosjøen i julen traff jeg på Tony Albertsen (han bor for øvrig i Oslo) og fikk høre at han gikk ut fra filmskolen i Oslo i fjor. Var kjapt ute med å booke han for et oppdrag. Det blir spennende å se resultatet og ikke minst dele det med dere.  I morgen kommer trolig den nye websiden min opp. Gleder meg til å få ting på plass før jeg setter snuten mot Sverige, både denne og neste mnd. Går en spennende og travel tid i møte det er sikkert.

PS! Tony var supernøye med opptakene. Fikk en liten titt og syntes det lille jeg fikk se av dagen økt så bra ut 🙂 Blir uansett deilig å få litt variasjoner på markedsføringsfronten. Må tilføye at modellen min var en tålmodig sjel, da hun fikk både lepper, bryn og eyeliner på en og samme dag 🙂

Tony kan dere booke for oppdrag på mail: [email protected]

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg