Dette hadde jeg aldri trodd!!

Nå har jeg testet ut den nye mirakelmaskinen til Ellipse Klinikken som smelter fett og fjerner cellulitter. Nå skal jeg ikke påstå jeg er overvektig og trives godt med mine kilo, men de fordeler seg noe ujevnt med alderen. Mine havner på hofter og lår, som er nokså vanlig blandt oss kvinner. Behovet mitt for fettsmelting var kanskje ikke så stort, men kundene mine spør meg om div. behandlinger som tilbys på markedet, så liker jeg å vite hva jeg snakker om.

Marianne er den som utførte behandlingen på meg. Hun startet med lymfedrenasje, som setter i gang systemet før hun tok fatt på hoftepartiet mitt 🙂

Noe er fryktelig treigt med opplastingen av bilder (stoppet helt opp), så er du interessert i å vite resultatet må du sjekke litt senere i kveld 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg