Espira kaffebar i Mosjøen.

I dag inviterte venninnen min Vibeke meg med for å ta en kaffe på Espira kaffebar. Are Kilvær som eier og driver Espira, har tatt inn det ypperste av kaffe fra forskjellige leverandører og har et bredt utvalg for enhver smak! Are holder også kurs i kaffebrygging, noe jeg sikkert hadde tatt et kurs i om jeg fortsatt hadde bodd i Mosjøen. Høres koselig ut og jeg kan enda ikke unnlate å nevne at jeg først begynte drikke kanne som 43åring 🙂 da blir man også kresen på smaker. Ved å klikke “liker” på Espira`s facebookside holder du deg oppdatert på kaffefronten.

Det er ikke bare kaffe Are serverer/selger, han har mye godt i disken. I dag fikk jeg teste ut Rød Pesto, noe som smakte helt nydelig. Kjøpte med meg 2 glass og jeg skal ha det på ristet brød dyppet i deilig olivenolje, med litt maldonsalt på toppen. Gleder meg 🙂

Takk for en spennende og interessant ettermiddag hos deg Are!

4 kommentarer
    1. DRIIIIIIIIIIIIIIIT STILIG HEATHER <3333333333333333
      meld deg på blogg duellen min 😀
      der kan du vinne et gavekort fra H&M på hele 150 kroner 🙂
      pleace !!!!!!!!!!
      jeg elsker bloggen din <333

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg