Mine dyrebare skatter :-)

Her ser dere de flotte døtrene mine Amanda og Anniken.

Sønnene mine Andreas og Alexander. Ikke ofte vi samles alle sammen, da alle har kjærester og mye som skal planlegges når det gjelder jul og ferier nå. Når de i tillegg har en travel mamma som bor i Oslo sier det vel sitt, men jeg prøver komme hjem så ofte jeg kan. Ellers elsker jeg ha besøk av dem i hovedstaden og kanskje noen flytter etter meg etterhvert 🙂 Time will show! Er bare happy for at jeg ikke fikk flyskrekk etter landingen 17 desember på Mosjøen Lufthavn, da jeg trodde hjertet skulle stoppe underveis. Verste flytur noensinne, med skikkelig turbulens. Med lang reiserute er fly det beste alternativ 🙂 Det jeg iallefall har erfart er dyktige piloter som må ha is i magen og full kontroll. Nord-Norge må være tøffe arbeidsforhold å jobbe under…eller skal jeg si over 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg