Juleminner!

Fikk dette bildet av Cecilie “tantejenta” mi på facebook i morges. Det er et bilde av pappaen min som døde i 2004, meg og lillesøster! Flott måte å minnes “bessen” på Cecilie og jeg ønsker meg en slik av deg til neste jul. Savner pappaen min spesielt denne julen som vi har lille Isak med oss. Har så mange og gode minner av han. Familie er viktig så det gjelder å ta godt vare på hverandre. Vis det med omsorg, samvær og glede.

I kveld skal jeg ha alle de 4 voksne ungene mine samlet til julefeiring, mitt første lille barnebarn samt svigerbarn. For meg er det den beste julegaven av alle 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg