Lillejulaften med små tips :-)

Jeg har ikke mange ønsker på lista mi når det gjelder julagaver, men har vært og kikket på en ny kjøkkenmaskin da det er det jeg trenger. Jeg ble ganske imponert over å se at det nå er kommet kokeplate på den aller siste utgaven av Kenwood. Skulle gjerne hatt den akkurat nå som julegrøten står og putrer på komfyren. Med Kenwood Chef slipper du være redd for at den svir seg fast, da den rører i grøten under kokingen!

Jeg pleier bruke TINE meieriers oppskrift på riskrem, enkel og GOD! Ingen julemiddag uten riskrem som dessert her i familien 🙂

5 kommentarer
    1. Siden jeg har en i familien som ikke tåler melk, koker jeg grøten med rikmelk. Intet som svir seg her. Og som krem brukes Granovita soyakrem, ingen av de øvrige, superkonservative familiemedlemmer smaker forskjell! Anbefales! God jul ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg