Sandnessjøen i dag!

I dag måtte vi til Sandnessjøen en tur med Amanda, da hun skulle for en sjekk for halsen sin på helsesenteret. Iskaldt ute og vind…ikke akkurat noen kosetur, men det er mektig natur og Helgelanddsbrua er vakker synes jeg. Bildet tatt fra bilen, så kvaliteten ble ikke all verden.

Henning har aldri vært i Sandnessjøen og fikk sett stedet fra sin beste side. Skulle bare ønske det hadde vært plussgrader inne på kjøpesenteret og Cafeen, men det var en iskald opplevelse. Vel…turen var uansett fin 🙂 I morgen skal vi kjøpe juletre og jeg har fått besøk av søsteren min Marianne, da blir det litt julekos i byen tenker jeg.

5 kommentarer
    1. Åh, Solvår. Hjemlengsel 4 dager før jul. Husker det var en iskald barndom på vinteren ja :o)
      Nydelige bilder!
      Ha en fortreffelig jul
      Klem Marianne

    2. Hjembyen min jo 🙂
      Skal dit på onsdag, om vi blir ferdige, ellers blir det på torsdag – julen der 🙂
      Bor i Mosjøen, så er jo ikke så langt unna =)
      Helgelandsbrua er fin ja =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg