Livets lykke er barnebarn :-)

Her møter mormor lille Isak, 10 dager gammel for første gang og Henning har blitt (et ord jeg liker godt) “bonusbestefar”. Hadde mitt livs værste opplevelse i går ved innflyvningen til Mosjøen lufthavn da det var kraftig vind og jeg trodde flyet skulle styrte. Har flydd i mange år og pendlet Mosjøen/Oslo annenhver uke, men dette overgikk alt av alle turbulente minner jeg har hatt ved å fly. Gla jeg ikke har flyskrekk, for da hadde jeg sansynligvis valgt andre reiseruter i fremtiden!  

Dette bildet tok jeg i morges. Er han ikke vakker? Rolig liten gutt som jeg nesten ikke har hørt en lyd fra siden jeg kom.

3 generasjoner 🙂 Mormor, oldemor og lille Isak. Lykken kan ikke beskrives, kun oppleves!

5 kommentarer
    1. 3 Generationen bilder gibt es wohl in jeder Familie. Ich habe noch ein Bild von Mormor aus Norwegen, wie sie in Deutschland war und meinen Sohn auf dem Arm hält und meine Mutter auch darauf ist. Ich wünsche dem kleinen Isak eine gesunde Zukunft

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg