Musikk jeg koser meg med.

2 kommentarer
    1. hei! lurte på om man alltid må etterfylle leppetatovering bare en liten stund etter man har gjort det? tenkte hvis jeg hadde tenkt meg til oslo så hadde jeg ikke hatt murligheten tell å være så længe at jeg hadde fått tid til etterfylling, men har såå sinnsykt lyst på! å du ser jo ut til å være så flink:D
      håper på svar!!

    2. ):

      Hei! Ja det er 3 behandlinger tilsammen når du skal pigmentere bryn for første gang. Det bør gå fra 4-6 uker mellom hver behandling før resultatet er ferdig. Etter det, holder det med å friske opp fargene en gang i året!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg