Snasne gaver finner man alltid her :-)

I dag fant jeg mye flott på Steen&Strøm. Likte disse store kransene i sølv, kanskje havner de på veggen i leiligheten vår.

Disse juletreskålene i glass i to etasjer var utrolig lekre. Dette er noe jeg ønsker meg til jul 🙂 Kan settes ved siden av hverandre på bordet og er dekorative som tre. Skal ikke røpe hva jeg handlet i dag, da julegaver skal være overraskelse!

Har kost meg skikkelig i dag med gode venner. Alltid hyggelig med julekaffe som avbrekk i shopping og viktige ærender! I morgen er Mosjøen neste stopp og endelig får jeg se lille Isak, noe jeg har hatt nedtelling til fra dag1.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg