Musikk i mitt hjerte!

I dag ble jeg fristet til å kjøpe julemusikk da stativet sto der det skal stå på coopèn, nær kassa 🙂 Jeg ELSKER musikk og disse 4 skivene havnet ganske enkelt i handlekurven min. Har allerede pløyd meg gjennom Helene Bøksle`s cd (den er HØY klasse) og skal du ha jul i heimen, bør du satse på henne. Nå spiller jeg Odd Norstoga. For et deilig humør jeg blir i når jeg pakker inn haugevis av julegaver og hører den vakre stemmen hans og de flotte tekstene, man kan ikke annet enn å føle lykke.  Josh Groban er gullgutten min og jeg har allerede i flere dager kost meg med den vakre sangen “Hidden away”. Julen er til for å fylle huset med sang, glede og fred. Jeg har mye godt i vente og kofferten min fylles med mye spennende når jeg skal hjem til ungene for å feire jul, det er sikkert  🙂 Kurt Nilsen har jeg ikke forbundet med jul før, men er nysgjerrig på hvordan skiva låter, han har en flott stemme. Vi har mange spennende norske artister og de senere årene har jeg nesten ikke kjøpt annet enn norsk musikk, med få unntak!

Hva betyr musikk for deg og hva er di favorittartist? Jeg kan ikke jobbe uten 🙂 …eller være foruten!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg