Den vakreste sangen jeg har hørt. Josh Groban i love you!!

5 kommentarer
    1. Trenger du mange flere lesere? jeg har en metode som funker kjempe bra!!! Klikk på navnet mitt:-D
      det tar ikke lang tid, og man for faktisk flere hundre lesere! jeg gikk fra 100- 938 lesere!
      Dessuten, er det bra til å skaffe SPONSORER! De switcher inom bloggen din, liker den og vips, du har en sponsor!

    2. Den er sååå fin ja ♥
      For meg er teksten halve sangen, jeg “analyserer” alltid tekstene i låtene, og det er kanskje derfor jeg liker enkelte sanger som andre ikke er så glad i, men så har jeg en utrolig allsidig musikksmak + er Elvis-fan ;D
      Takk for at du delte denne i dag, noen dager siden sist jeg hørte den =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg