Oslo i kveld er et vakkert skue :-)

Det var så vakkert da jeg gikk hjem fra byen i kveld. Karl Johan med juletre og “litt” julelys”, jeg skriver “litt” da jeg synes det kunne vært mere pyntet sammenlignet med andre land, men pent er det uansett.

Slottet i kveld. Får julestevning av å se juletreet i full belysning på slottsbalkongen. Deilig å være ute da det er mildt og friskt, kun -7 grader. Det er så fredfult og deilig med fri fra jobb og bare kunne kose seg med det en har lyst til. I dag stresset jeg ikke med juleshopping, da snart alt er i boks og jeg har noen dager fri i Mosjøen for å legge siste krona på verket 🙂 Det skal bli en drømmejul for familien min, det er iallefall sikkert 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg