Kanel mot sukkeravhenigighet!

Nå som vi har fått et nytt familiemedlem, holder det med en sukkerklump i familien 🙂 Jeg er avhenigig av søtt og tester nå ut “Cinnamon Force” fra Newchapter! To dager med kanel (cinnamon) og to dager uten søtsaker. Nå tror jeg ikke disse kapslene virker så raskt, men har satset på en god start og en STOR dose viljestyrke før jula setter inn.

Newchapter`s fiskeojle er iallefall det eneste av “miralelkurer” på glass som jeg virkelig føler jeg har hatt nytte av, har startet på 3dje glasset og huden er bedre, samt verk i ledd etc. Har en temmelig tøff jobb, hvor jeg jobber statisk og må røre litt ekstra på meg mellom slagene. Derfor har jeg ikke annet valg enn å satse på Cinnamonforce med håp om at det hjelper litt, har tro på dette merket som skal være noe av det beste på markedet nå  🙂 annet kveldskos får vente til jul. Det er bare sååååå hyggelig etter en lang dag på jobb og virkelig kose seg i sofakroken med kaffe og noe godt å bite i. Nå går det i frukt og kesamdipp. Sakte men sikker avvenning fra marsipankake og sjokolade 🙂 ….skal ikke si at det er bedre, men sunnere og et godt alternativ er det. Får bare se hvor lenge jeg holder ut 🙂

Cinnamonforce:

Som en del av din diett for riktyig forbrenning og vektbalanse.

Gunstig virkning på fettsammensetningen i blodet, hjelper til å regulere blodsukkeret

Lille Isak skal få Norges sprekeste bestemor etterhvert. Frykter for at jeg blir en virkelig “superbestemor”.

PS! Bilder av knøttet kommer snart 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg