Julekos til 1000 i dag :-)

Jeg elsker julenisser og i dag traff Tina og jeg en ekte julenisse på Bygdøy Folkemuseum. Han dukket opp inne i Cafeèn og vi måtte bare få et bilde som minne for livet! Dere kan se hvordan jeg beundrer han, mens Tina er superstolt! Ekte nisser er mangelvare, så de som ønsker se nissefar må dra innom Folkemuseèt. Kanskje er du like heldig som oss 🙂

Frithjof og Henning fant et riktig lekkert juleslips utstilt midt i julegaten. Tenker de hadde lyst på det selv 🙂 Det var iallefall ingenting som var utelatt på det, som hadde med julen å gjøre. Mulig jeg må lage et par slike til neste år?

Dere som har sett Frithjof på 4-Stjerners middag. Dette er hva han inviterte oss på inne i et av tømmerhusene på tunet, et staselig bord med husmannskost. Hadde det vært varmere der inne, hadde vi muligens smakt på det som sto fremme, men kulden gjorde det slik at vi rømte over til cafeèn. Brrrrrrr….!!

Mye folk i dag og tett i tett med boder fulle av juletradisjoner! Tenker vi drar på julemarked på Folkemuseèt neste år også. Veldig hyggelig og interessant å se gamle tradisjoner, samt hygge seg med gode venner. Takk til Tina og Frithjof som inviterte oss med! Folkemuseèt på Bygdøy er vakkert og de er flinke til å skape god atmosfære.

PS! Er det like kaldt neste år skal jeg ha dynedress på 🙂 bare som et lite tips!!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg