Litt interiørtips og helgekos!

I dag var vi i en nydelig butikk på Skøyen. Palma heter den (tidligere Hilmers Hus). Hadde jeg hatt mitt eget lokale, noe jeg håper skal dukke opp snart, hadde jeg funnet mye tøft til klinikken her. Vi har bryggen vår i Lofoten som jeg fikk en del tips til.

Sjekk de koselige laserte veggene, lune og koselige for feriehus. Palma er en lekker butikk og her er det julegaver å finne gitt 🙂  

Kaffebaren vegg i vegg var veldig hyggelig. Haugevis med aviser, deilige kaker og kaffe! Henning og jeg elsker kaffebarer og noen av dem er bedre enn andre.  Akkurat nå er jeg på kaffemaskinjakt. Er det noen som har et godt tips, så hint i vei.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg