Luxusgaven til den bevisste kvinne/mann :-)

Jan Marini er vel den hudpleieserien jeg har blogget mest om, da jeg bruker den selv og jeg bare elsker den 🙂 Forebygging med stell av huden lønner seg. Jan Marini har bla. den beste solkremen med faktor 30 (jeg bruker den hver eneste dag, over dagkremen), og er også perfekt som underlag for makeup. Noe av det beste jeg har prøvd oppgjennom årene…og jeg begynner dra på årene gitt 😉 noe jeg forøvrig er fornøyd med. 40 årene er fantastiske og kan kun erfares! 🙂

Nå får du kjøpt serien i en flott gavepakning hos Ellipse Klinikken. Dette er serien for kresne og meget bevisste brukere!! Den selges kun av sykepleiere og du får proff veiledning om hvordan du skal bruke den, samt hudanalyse. Produktene skal passe DEG for optimal pleie!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg