Alex i Oslo, kanskje permanent? :-)

Det beste som finns er å få besøk av ungene her i Oslo. Før helgen var det Alexander som tok en kaffe med mammaen sin etter jobb og før han måtte ta flyet videre til Trondheim hvor kjæresten går på skole. Det var en travel dag, da jeg skulle til Spania etter jobb og frisørtime i sentrum. Vi fikk da litt tid sammen og pratet om mye på kort tid. Det er flott med voksne unger og jeg gleder meg til jul da vi får mye tid sammen. Har tatt meg en luxusjuleferie for å bare hygge meg med familien min, spørs jeg klarer reise til Oslo igjen 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg