Ikke jul uten Frognerseteren!

Epleterten på Frognerseteren er kjent for å være særdeles god, noe jeg kan bekrefte her og nå! Hva er vel bedre enn å tilbringe et par timer i vakre omgivelser med gode venner en søndag ettermiddag? Denne dagen har vært fantastisk koselig og jeg håper på flere slike søndager frem mot jul. Har tatt meg totalt helgefri fra “kursvirksomhet” og skal kun til Spania for å kurses selv neste helg! Det tror jeg kommer til å bli en helt spesiell opplevelse. Skal dele litt med dere her inne på bloggen når den tid kommer 🙂

Frognerseteren er vel det nærmeste man kommer jul utenom heimen akkurat nå. Det var pyntet med små juletre, pepperkaker og fyr på peisen. Kjenner julen komme sigende sakte med sikkert. Er nesten ferdig med å handle inn julegaver og jeg koser meg med å pakke inn om kveldene, tenne levende lys og koke meg julete mens jeg gjør forefallende arbeide på hjemmekontoret mitt.

Jørgen, Henning og Anne Rigmor. Bedre selskap enn dem kan jeg ikke tenke meg en søndag ettermiddag. Dette må bli tradisjon.  Anbefaler dere som ikke har vært der enda å ta seg en tur, da kommer dere garantert i julestevning!

Sjekk Frognerseterens menyer og utvalg HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg