Kremmerhuset anbefales :-)

Har funnet meg en spennende butikk i Bogstadveien nå. Kremmerhuset har mye spennende og jeg har kjøpt en del småtterier til jul der 🙂 Dette jernskapet synes jeg er utrolig tøft!!

Denne Buddahkvinnen forelsket jeg meg totalt i. Ser den absolutt hjemme i stua mi. Hun er skikkelig tung og ganske stor, noe som passer meg fint! Lekker hva?

Jeg elsker stearinlys. Disse dufter kanel og er ikke kvalmende, men passe deilig aroma som får meg i julestevning. Kremmerhuset har mye spennende og julegaver til en god venninne finner du her!

3 kommentarer
    1. Jeg er også stor fan av Kremmerhuset. Jeg er ikke der så ofte siden det ikke er en sånn butikk her, men da er det ekstra stas når jeg først får muligheten.

    2. :O :O .. jeg har læst din blog i rigtig lang tid, og ud fra billedet på headeren har jeg altid troet du var 30-35 .. så kastede jeg et tilfældigt blik på højre side af dine blog, profilen, og så du var 45. Du ser meget yngre ud! :O 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg