Parykker er for noen en nødvendighet!!

Har blogget denne siden før. Peruken.se er en unik webshop for dere som har håravfall, tynt hår, går på cellegift, har alopecia eller rett og slett ønsker hår som film/popstjernene har 🙂 ikke alt er som det ser ut til! Disse er tilogmed av ekte hår.

Mange har behov for parykker i en vanskelig tid. Jeg har en del jenter/damer som har totalt håravfall som jeg pigmenterer bryn og eyelinere på. Det er en av de beste arbeidene jeg utfører fordi det gir meg masse tilbake. Det jeg ikke skjønner meg på er støtteordningene for slike inngrep. Jeg ble temmelig forbauset første gang jeg hørte at de kun fikk kr 4500,- i støtte i året for parykker. Da man vet at de kjøper minst 3 parykker i året er det helt uforståelig og man skjønner at dette raskt blir i dyreste laget for mange. Parykkene slites i rekordfart ved vask, føning og styling. En parykk med kunstig hår tåler knapt slike påkjenninger og koster i overkant av 4000,- kr. Vi jenter er forfengelige og hår på hodet en pryd. Tenk dere selv i denne situasjonen. Håper systemet endrer syn og gir tilskudd…kjenner jeg blir rimelig forbnnet på deres vegne!!

PERUKEN er en Svensk Parykkshop og mitt beste tips mens dere venter på at noen kommer på bedre tanker 🙂 Les hvem damen bak PERUKEN er og hva hun har å fortelle deg HER! Man lærer så lenge man lever.

 

2 kommentarer
    1. Har rett og slett ikke penger til Parykk. Trygda mi går til leger og medisiner. Og det er skikkelig masse medisiner som ikke er satt på blåresept…slik at det må man betale selv .
      Frustrert

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg