Sjekk disse leppene: Rolls Royce spør du meg!!

Madeleine er en trofast modell på kursene mine og en meget behagelig jente. I dag kom hun for å få leppene sine pigmentert på videregående kurs.

Her viser jeg elev Wenche Helle hvordan hun legger en perfekt lipliner.

Elev Wenche Helle fra Sola/Stavanger i dyp konsentrasjon. Jeg vet at Wenche kommer til å ha et helt spesielt tilbud på leppepigmentering etter kurset til de 5 første som melder seg. Mail henne på: [email protected] eller sms: 90847914

Sjekk resultatet i fargen “Rosewood” , bildet er tatt like etter behandling!

….om vi har det morsomt på kursene? 🙂 Bilder må tas og denne jenta må vel være den fødte fotomodell.

Nydelig jente både med og uten permanent makeup!

PS! Flere elever kjenner sikkert Madeleine igjen, da hun har vært på tidligere kurs hos meg for brynene sine også.

9 kommentarer
    1. wow, så utrolig nydelig og bra resultat! Hvor lenge varer den, og har dere lagt på glans på leppene på bildet?

    2. Hei, kommer du ikke lenger til Trondheim og jobber? Har du lange ventelister i Oslo? Og kan du evt anbefale noen som er flinke i Trondheim? Dette er en stor avgjørelse for meg så vil virkelig gå til noen som vet hva de driver med – og såklart aller helst deg 🙂
      Har spurt et par ganger nå, så PLEASE svar!! 🙂

    3. Så flott en jente, jeg ser jo på disse bildene at har man trekkene for permanent makeup så er jo det ypperlig, blir nok både bryn, lepper og lipliner på meg til slutt. Det er jo så vakkert 🙂

    4. Siri N:

      Man trenger ikke spesielle trekk, men permanent makeup forsterker dine egne konturer og farger og blir like pent på alle når det er skikkelig utført! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg