Disse leppene er jeg stolte av :-)

Disse leppene har jeg leeeeeeeenge gledet meg til å forme litt! Marianne er en kollega av meg og jeg har nesten mast meg til å få pigmentere dem. Da er det ikke lett å motstå min overtalelseskunst, er det lett å skjønne hva Marianne bestemte seg for  🙂  Leppefargen fra naturens side er lys og manglet litt kontur i munnvikene, da er det ekstra stas å gjøre dem fyldigere ved å tilbringe en liten koselig time på behandlingsbenken min, hvor jeg prater om løst og fast mens jeg jobber…og kanskje synger litt når jeg er ekstra i slaget. Marianne ønsket en naturlig farge som ikke gjør så mye utav seg, men som gir leppene det lille ekstra.

Vi endte opp med leppefargen Caramel, som er en nøytral leppefarge og i tillegg dus. Husk at når du ser denne fargen slik den er like etter behandling (som her), kan du trekke fra 40-60% innen ti dager!! Personlig synes jeg fargen kan se ut som dette som sluttresultat. Hva synes dere?

PS! Vi fylte farge inn i nesten hele leppen og Marianne er en tøff jente som syntes behandlingen var helt ok uten bedøvelse så og si :-)….helt sant.

Før pigmentering.

Måtte ta et nærbilde for at dere skal se resultatet bedre 🙂 nice?? Hun må til ytterligere to refill før jeg/vi blir helt fornøyde med resultatet. Vi se også fargen an og mixer den litt om det trengs.

7 kommentarer
    1. Det er mine lepper og jeg må si jeg er superfornøyd! Ville aldri sluppet noen andre enn vakre Sol til med permanent Make Up. Har tatt liner oppe og nede samt bryn også. Like fornøyd med alt. Takk Solvår, du er best! :o)

    2. Det ble kjempe fint! Enig i at det så veldig bra ut til å være rett etter 🙂 Men har du noen bilder av noen som har prøvd fargen raspberry? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg