Nå er jeg i julemodus …..

I dag måtte jeg innom Kremmerhuset i Bogstadveien for å kjøpe litt julete. Det finnes gløggte, adventste, julete osv. Kjøpte flere typer og skal nikose meg med deilig varm drikke, tenne levende lys og fyre på peisen for å komme litt i julemodus i en travel hverdag. Lange dager på klinikken med hyggelige kunder og vips så sitter jeg på flyet hjem til Mosjøen. Tiden raser avsted. I dag opplevde jeg fantastiske behandlinger utført av gode kollegaer ved Ellipse Klinikken. Fy søren de er proffe i faget sitt….har ingen prblemer med å anbefale disse dyktige sykepleierne videre. Det er deilig å prioritere seg selv i en hektisk tid. Føler man glemmer seg selv og må ta meg i nakken. Det eneste jeg vet at det blir dårlig med er trening, men man trenger vel ikke være superwomen heller 🙂 Nå fokuserer jeg på bestemorrollen som venter like rundt svingen. Skal bli en fornøyelse og gleder meg til å hilse på den lille prinsen som kommer.  

Ha en fortsatt fantastisk kveld! Klem Sol

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg