Noor Kamil fikk viljen sin i dag :-)

I dag doblet vi nesten Noors bryn i tykkelse 🙂 Noor vet hva hun vil og jeg vet hva jeg kan, men det må se bra ut! Tykke bryn er ikke noe ALLE kan ha, men Noor har høye bryn og kan tillate seg det! Som dere ser av de nesten “ferdige” brynene så kan jeg ikke tenke meg at noen synes de er tynne lengre. Selv synes jeg at ved å pigmentere dem basic, så kan man trikse og mixe med makeup så mye man ønsker selv om man ønsker forandre fasong!

Meg i kjent stil. Neste kunde var fotograf 🙂 hyggelig!!

Noors Kamils NYE bryn kan dere se HER. I dag hadde vi det faktisk utrolig gøy ved å sminke brynene til Noor i en tykk og grusom fasong, for å ha det morro med leserne hennes. Jeg har ikke ledd så MYE på år og dag og jeg synes hun så ut som et vidunderbarn fra 1700 tallet…. Innlegget med kommentarer på Noors blogg kan dere se HER.

7 kommentarer

Siste innlegg