101 dalmatinere er meg :-)

Da har det gått 4 dager siden jeg tok laser for å fjerne pigmentflekker ved Ellipse Klinikken på Smestad. Som dere ser er jeg midt i prosessen. Laseren trekker ut pigmentflekkene og de blir sterkere i fargen før de avtar og forsvinner helt. Dette tar fra 5-12 dager.

Jeg føler meg som 101 dalmatinere *smiler*. Ante ikke at jeg hadde så mange flekker, før fargen på dem blomstret opp etter skuddene med laseren som dere ser tydelig her. Ikke at de har plaget meg noe videre, men med årene blir de forsterket og spesielt med sol og sommer. Høst og vinter er lasersesong, så jeg går en prikkfri tid i møte 🙂 Om 4 uker tar jeg enda en behandling om det er nødvendig og gleder meg faktiskt til timen. Sjekk ut blogginnlegget jeg hadde fra laserbehandlingen ved Ellipse Klinikken onsdag denne uke HER

PS! Det er GRATIS med en konsultasjon ved Ellipse Klinikken. Mange har spørsmål de ønsker svar på i forbindelse med behandlinger de ønsker, da er en slik time å anbefale!

Ellipse Klinikken har avd. i Oslo, Asker,Trondheim, Tønsberg, Stavanger og Bergen!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg