Jeg har tatt laserbehandling for pigmentflekker. Sjekk ut…!!

I dag fikk jeg endelig tid til å prioritere meg selv litt. Pigmentflekker er noe veldig mange av oss får i løpet av et liv og kan det skyldes feks. hormoner, garviditet, soleksponering etc. Her ligger jeg og venter på behandling med Fraxel Laser hos Ellipse Klinikken. Når man velger slike behandlinger MÅ man tenke kvalitet.

 Da det ikke finnes offentlig utdanning av sykepleiere / offentlig godkjent helsepersonell innenfor “denne” bransje har Ellipse Klinikken utarbeidet et eget utdanningssystem.

Ellipse klinikken er den største aktøren i det non – invasive markedet i Skandinavia og har drevet i denne bransjen i over 12 år.

Lurer du på hvordan behandlingen foregikk? Først fikk jeg en gele lagt på kinnene og en en glasskrystall ble presset mot huden som avgir et kraftig energilys! Det kjentes kun ut som små varme stikk og jeg syntes IKKE det gjorde vondt i det heletatt. Behandlingen var over før jeg fikk sjansen til å grue meg 🙂 Hvorfor har jeg ikke gjort dette før??

 



Her ligger jeg og betrakter “pigmentflekkene” like etter behandling! Man kan se de gradvis blir mørkere etter kort tid. Prosessen tar fra 5-12 dager før alt er borte. Om 4 uker skal jeg ta en behandling til da det anbefales. I etterkant bruker jeg en krem med faktor 30 for at huden ikke skal eksponeres for sol, før neste nehandling igjen.

Så utrolig FORNØYD jeg er med dagen i dag!! Heretter skal jeg prøve bli flinkere med å prioritere meg selv. Kan anbefale dere Ellipse Klinikken på det varmeste. Det er ikke slike behandlinger dere skal spare penger på.

Visste dere at det er GRATIS å bestille seg en konsultasjon ved Ellipse Klinikken? Du får garantert et ærlig svar på hva du kan forvente deg ved de ulike typer behandlinger de har!

Kommer tilbake med resultat etter 4 uker og ved ny behandling. Høsten er en perfekt til for laserbehandlinger. De har i løpet av den tiden tilegnet seg god kunnskap innen faget. Dette føles trygt når jeg først har bestemt meg for “små” inngrep.

Ellipse Klinikken har tlf: 22060003 og de har flere avd i landet. Se Ellipse Klinikkens webside for hvor de ligger!

14 kommentarer
    1. Spennende 🙂 Gleder meg til å se resultat.
      Må du ta flere behandlinger etter noen år? Eller er det for life?

    2. Ine:

      Jeg må¨forebygge for å holde huden fri for flekker 🙂 jeg er disponert! Men de som fjernes forsvinner!! Er så happy.

    3. Hei,
      Ser at du skriver mye nyttig på din blogg.
      Har du prøvd Dr. Wollans Hudprodukter? Dette er en serie produkter produsert av den norske hudlegen og dermakirurgen Dr. Terje Wollan. Han har utvikler kremer med optimal effekt og som er trygge. Inneholder kun naturlige ingredienser. Produktserien innholder bla Dr. Wollans Anti-Pigmentation Cream som du kan få tilsendt hvis du ønsker.Pigmentkremen forebygger og bleker ned pigmentflekker:) http://www.drwollans.no

    4. drwollans.no:

      Hei!

      Nei jeg har ikke hørt om produktene! Bare å sende meg prøver 🙂 tester gjerne ut. Er de medisinske?

    5. Vi har både medisinske og kosmetiske produkter. Send meg din postadresse så skal jeg sende deg en prøve på Dr.Wollans Anti Pigmentation Cream, som er hensiktsmessig for deg å prøve med tanke på å bleke ned pigmentflekker i ansiktet:)

    6. Hei, jeg fikk noen kuler på haken de synes ikke men når de sprekker så kommer det ut litt kvise puss å masse masse blo. Når det er feridg å blø så blir det blåe flekker som ikke går vekk. Så har jeg også litt røde flekker etter kviser, det syns nesten ikke. Men vill ha det vekk får å føle meg bedre. Går det ant å ta vekk de blåe å røde flekkene ? sån ca hovor mye vill det koste ?

    7. Turid:

      Erfaringene er veldig gode. Pigmentflekkene er nesten vekk..tok kun en behandling, men det anbefales 2-3 beh. før alt er vekk. Jeg er så travel i jobben at jeg ikke rakk en til, men skal ta den siste etter ferien :-)Jeg trengte ikke mere enn to.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg