Naturlige farger jeg fant på museum.

Søndag var vi innom Wasa Museet for å kikke på Wasaskipet. Visste ikke helt hva som ventet meg der inne, men imponert til 1000 over å se skipet i sin helhet. Det gikk jo ikke så bra med sjøsettingen av skipet og reisen ble på kun hele 1200 meter før det sank. Jeg synes skipet var fantastisk vakkert å se på, men så ikke helt stødig ut med en merkelig fasong. Her kikker jeg på fargene som ble brukt til å fargelegge figurene rundtomkring på skipet. Farger interesserer meg og her er det organiske og uorganiske farger i sin naturlige utvinnelse. Vakkert!!

Vakkert ikke sant?

5 kommentarer
    1. men jeg er med i en fotokonkurranse, og ville vært utrolig snilt hvis du ville stemt 🙂 Da får du også 3 ekstra lapper med navnet ditt på i min konkurranse 😀 Større sjangs for å vinne for oss begge (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg