Mørkt skjønnhet med nye bryn :-)

Denne nydelige jenta ønsket brynene i en mere elegant fasong. Ikke så runde som her og med en liten knekk. I tillegg må vi forme dem med pinsett/nappe dem etter pigmentering da det er en del hår på avveie!

Bryn etter pigmentering med permanent makeup og forming/napping av bryn for å gi dem et renere uttrykk! Litt rød rundt brynene etter napping, noe som går raskt over.

Bryn naturell.

Bryn etter pigmentering. Litt rød rundt brynet etter “napping”, noe som går raskt over etter kort tid!

Disse brynene er nypigmenterte! Naturlig look?

Fargen heter Areola 100. En spennende farge som passer mørke bryn!

10 kommentarer
    1. kvinnen:

      🙂 Mail meg på [email protected] så setter jeg opp 3 behandlinger på deg neste år. Har fått lange ventelister. Ønsker du bryn samtidig, så mail meg det så jeg får satt av god tid til alt 🙂

      Mvh Sol

    2. Synnøve:

      Det ser verre ut enn det er 🙂 napp gjør ikke spesielt vondt, men tro det eller ei, det er verre enn permanent makeup!! 🙂

    3. hei
      vet ikke helt hvor jeg skal poste innlegget mitt,så jeg prøver meg her å håper på svar =)
      Jeg tatoerte bryna mine på bli ny studio som 18 åring,er fornøyd.3år etterpå sitter jeg her å syns det er kjempe kjedelig å ha samma fasong på bryna sine, og vil heller ha et mer naturlig utseende og heller la mine egne bryn vokse ut. Har ikke fyllt på farge på 3 år nå så bryna har begynnt å bli svake, slik noor sine har vært. Lurer på om du vet om noen som kan fjerne bryna med laser og evt hvem kontakter jeg
      ?

    4. Heei sol ! 🙂
      Jeg nappet brynene mine selv, de var egentlig veldig fine..
      men nå er de veldig korte og det vokser hår ovenfor brynene..
      skal gå til en hudpleier snart..
      men når det vokser over brynene… Hva kan man gjøre for at det skal stoppe :(?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg