Fikk ny fasong på bryn og fornøyd med det samme!

Skik tegnet hun brynene sine daglig. I dag ønsket hun permanent makeup for å spare tid og slippe tegne hver dag! Hun ønsket dem smale i fasongen, men som de aller fleste som kommer for refill så blir brynene fyldigere for hver gang. Kjekt å la det gå den veien, da det er vanskelig å gjøre det omvendt om noen skulle angre.

Resultat etter pigmentering av bryn i fargen “Fawn Brown”. Ny fasong ble kledelig. Husk fargen blir redusert med 40-60% i løpet av de ti første dager.

13 kommentarer
    1. Hei!!
      Har vært og fått permanent makeup på bryn og lepper her i hjembyen min. Men fargen sitter ikke ordentlig…På brynene er det flekkvis borte og samme på leppene..Jeg tok jo permanent makeup for å slippe å sminke meg hver dag, men nå må jeg bruke penn på brynene hver dag for at det skal se bra ut.
      Tok etterfyll sist uke faktisk,og nå er det borte igjen.
      Derfor må jeg bare spørre deg…har du hatt noen som har slitt med det?Hva kan du annbefale meg?Syns det kostet mer enn det smakte,for å si det sann..
      Håper du kan hjelpe meg!:-)

    2. Silje Marie:

      Nei jeg sliter ikke med å få fargen til å sitte. Jeg kan heller ikke si hva det er som gjør at det ikke sitter hos deg dessverre!

      Mvh Sol

    3. Merkelig at du ikke har det problemet.. Du har sikkert tatooert tusenvis av folk.. Da må det være et problem hun jeg var hos har…
      Venninen min sliter med akkurat det samme som meg og vi har vært hos samme person.
      Hva tar du for påfyll på bryn og lepper?( vil gjerne at det skal bli bra!! ) og du gjør en utrolig bra jobb ser jeg!! Har følgt bloggen din en stund.

    4. Silje marie:

      Det koster kr 1800 for refill pr del for kunder av meg! Ja det er litt rart, hun kan kanskje være fersk i faget, men jeg kan som sagt ikke uttale meg!

    5. Takk, da vet jeg det, så får jeg bare spare litt, så kontaker jeg deg:-)
      Ja, det er hun og veldig forsiktig…

    6. Jeg har problemer med å se at dette er pent. Beklager. Tegnede bryn ser veldig unaturlig ut i mine øyne….Naturlige bryn som er nappet i form syns jeg er flott !!

    7. harmonica:

      Det endelioge resultatet ser du ikke før etter ti dager! Det som sitter igjen av pigmenteringen ser enda mere naturlig ut…du kan knapt se forskjell. Når det er sagt er det mange som ikke har naturlig hårvekst på bryn. De har enten nappet det vekk, eller mistet det pga sykdom eller rett og slett har manglende hårvekst. Da er pmu et perfekt valg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg