Sjekk denne avslappede modellen som får tattoo på bryn. Må sees :-)

I dag kom min gode venninne Kari for å få pigmentering på brynene av elev Aga fra Bergen. Kari lurte på om hun trengte brynpigmentering da hun har godt med brynhår fra før. Det jeg angrer bittert på er at jeg glemte ta et førbilde av dem. De var for korte i halen og ikke så elegant og feminine som resultatet ble.

Synes bildet er så herlig da hun ligger meget avslappet på benken med hendene i lomma og føttene i kors! Ikke mye å engste seg for på kursene mine ser dere, skulle tro hun ikke hadde gjort annet 😉 

Bildet tatt like etter behandling og som vi elsker, zoomer vi inn brynet. Aga gav Kari et lite løft under brynet i knekken og nappet det rent og pent etter behandlingen for forstyrrende hår, som kan få bryn til å virke uryddige. Eyelineren la jeg selv for et år tilbake og trenger kanskje en refill igjen. Så tynt og fint liker jeg personlig at eyelinere skal pigmenteres inn. Da ser de naturlige og flotte ut, uten å dominere øyet. Bare en dus liten markering 🙂

PS! Fargen er Mocha, en farge som begynner bli en favoritt hos mange. Mocha er en nøytral brunfarge som kler mange.

5 kommentarer

Siste innlegg