I dag besøkte jeg Argus for synstest!

I dag besøkte jeg Argus øyeklinikk for å teste synet mitt! Argus ligger i Akersgt. 35, midt i sentrum og er en topp moderne øyeklinikk som utfører flere type behandlinger som feks synskorrigeringer med laser! Med alderen svekkes synet og det er greit å ta en skikkelig undersøkelse om man trenger briller, eller rett og slett burde ta en synskorrigering! Jeg oppfylte ikke kravet til det siste, men fikk gode råd på veien om hva som var best for meg. Jeg ser forøvrig veldig bra om noen skulle lure på det 🙂

Dr. Jonathan Strauch var en av dem som undersøkte meg. Har aldri opplevd en bedre service og undersøkelse hos en øyespesialist før. Føler du behov for en grundig undersøkelse av synet ditt, anbefaler jeg Argus på det varmeste. De er ærlige og proffesjonelle til fingerspissene og det kostet meg kun 500 kr.

Dr. Jonathan Strauch gjorde sitt medisinstudium på Karolinska Institutet i perioden 1983 til 1988. Han visste allerede under studietiden at han ønsket å bli øyelege og startet dermed på sin spesialistutdannelse rett etter grunnstudiet.

Han var rundt år 2000 blant de tidligste kirurger i Norden som i stor utstrekning tok i bruk linser vi nå bruker ved alderssynsbehandlinger – såkalte multifokale linser. Han har også med årene opparbeidet en bred erfaring innen laserbehandling.

HER kan du lese om synsavvik som kan behandles!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg