På cafe med brynene mine…spesielt hyggelig :-)

Elisabeth er en gammel kollega av meg og som nå jobber på min gamle arbeidsplass, kontoret til Skinscience. I går var hun til ettefyll av brynene sine og etter behandlingen stakk vi på Steen&Strøm for å ta en kaffe og en hyggelig prat før neste kunde. Ikke alltid jeg har like god tid når jeg er på jobb, så dette var spesielt!! Elisabeth er et oppkomme av ideer og hun er sååååå blid og dyktig. Jeg elsker positive og inspirerende mennesker med masse energi, Elisabeth er absolutt en av dem.

Lurer dere på hva Spermine står for, klikk på linken med Skinscience her! Har du en hudpleieklinikk og er interessert i et revolusjonerende hudpleieprodukt?

Kontaktinformasjon:

Bioforskning AS
Vitaminveien 11A
0485 Oslo

Telefon: +47 4000 4102              

[email protected]

Gleder meg til å se Elisabeth igjen ved neste refill og en  mulig kaffekopp!!  

8 kommentarer
    1. Hei Sol! Super blogg, blir inspirert av å lese og se så mange flotte resultater:) Har et par spørsmål, hvis man ønsker permanent makeup på bryn og/eller lepper, hvor mye vil en slik behandling koste (bare ca) og er det lang venteliste? Hvilken klinikk holder du til ved?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg