Mørke pigmenterte bryn for de som kler det, sjekk disse.

Slik ser resultatet av brynpigmenteringen til denne unge damen ut etter 1 refill (altså to behandlinger) i fargen Cocoa. I dag kom hun for sitt 2 refill og siste behandling. Hun er superfornøyd, men ønsket dem litt tykkere, noe hun fikk etter eget ønske og form!

Resultatet etter 2 refill i dag. Betydelig fyldigere noe hun kler godt!

Ferdig resultat og bildet er tatt like etter behandling. Husk fargen reduseres med 40-60% innen de ti første dager. Denne jenta tåler mørke bryn og ønsket dem slik selv. Jeg lytter til hva den enkelte ønsker og gjør mitt beste for å oppfylle det de forespeiler seg.

Jeg zoomer inn brynene kun for dere lesere 🙂

Knekk på brynet var noe hun ønsket seg og fikk. Jeg elsker disse brynene selv 🙂

Permanent Makeup av bryn koster kr 4800,- og inkluderer 2 gratis refill. Har fått lang ventetid. Ta direkte kontakt med klinikkene mine for time, da de har booking og oversikt over timer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg