Jeg er fan av denne mannen. Sjekk hvem :-)

Eyvind Hellstrøm er en jeg følger med stor interesse hver søndag. For en dyktig mann som bygger opp personale og rydder opp i elendig matkultur. Man kan jo undre seg over hva som finnes rundtomkring på utesteder både over og i grytene. Hellstrøm gjør en imponerende jobb og det hadde virkelig vært betryggende å sett et “Godkjent” stempel på døra på alle spisesteder i Norge, men da hadde han nok fått litt av en jobb. Ikke arbeidsledig med det første tenker jeg 🙂

Jeg skulle gitt mye for å blitt servert av Eyvind Hellstrøm. Jeg har forøvrig en samboer som serverer meg de lekreste retter daglig. Resultatet av lørdagens middag ser du på bildet under og det av en amatør 🙂 som elsker studere oppskrifter!

Det er deilig å spise god mat som også ser bra ut på tallerkenen! Enig?

8 kommentarer

Siste innlegg