Sjekk disse permanente brynene!!

Synes det er veldig hyggelig at noen tar turen fra andre kanter av landet til  Oslo for å la seg pigmentere av meg. Denne unge damen kom fra Bergen, en by jeg forøvrig ikke har fått gleden av å besøke enda. Det må jeg gjøre noe med. Alle snakker så pent om Bergen at det må bli neste reisemål på lista i norge.

Klient like etter behandling av pigmentering bryn. Fargen ble “Fawn Brown”, en lysebrun lekker farge som mange velger ut i første omgang. Husk at fargen vil bli 40-60% lysere innen de ti første dager.

PS! Litt rød rundt brynene da bildet er tatt like etter behandling. Rødhet går raskt over i løpet av kort tid og er helt vanlig da det ikke akkurat er en “brynblyant” jeg har jobbet med, men en “slope nål”

Profilbilde av brynene som ligger pent og i en elegant bue over øyet. Synes du fargen ser sterk ut nå, så vet du som er fast leser at fargen blir dus og naturlig etter kun få dager 🙂

Håper du kom deg trygt hjem og nyter de nye brynene. Blir ekstra digg å stå opp i morgen og slippe tegne på dem. De sitter der like mye om du dusjer, trener, sover eller er ute i vær og vind. Permanent vakker er vel ikke å forakte for noen av oss 🙂 Takk til deg for et hyggelig besøk!!

10 kommentarer
    1. huff for noen bilder ! hehe..
      tok du ikke bilde når jeg kom også? 😀
      jeg er kjeeempe fornøyd ! de var helt 100% perfekte til meg , elsket den fine buen jeg fikk..
      klarer ikke slutte å se på meg selv når jeg går forbi ett speil jeg ! hehe..
      god helg 😀

    2. Frøken Raa:

      Alle synes det samme når de ser seg selv på bilder tatt like etter behandling 🙂 men leserne ser bare på resultatene 🙂 Du er kjempesøt!! Hyggelig du er fornøyd.

      Klem Sol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg