Kan permanent makeup av bryn se naturlige ut?

Brynet i sin naturlige form da denne modellen kom for behandling med permanent makeup første gang.

Disse brynene har fått en behandling med permanent makeup, sjekk resultetet. I dag kom hun tilbake for å få sitt 1 refill av bryn i fargen “mocha”. Synes du dette brynet ser unaturlig ut?

Bryn etter 1 refill med permanent makeup! Fargen vil bli 40-60% svakere innen ti dager, og blir litt sterkere enn på bilde nr 2.

Permanent makeup av bryn er et STORT + for dem som ikke er flink til å forme eller tegne brynene sine hver dag! Hva synes dere?

Ikke alle klienter benytter seg av siste refill, da noen ønsker kun litt markering. Smak og behag, noe klienten heldigvis bestemmer selv 🙂

6 kommentarer
    1. Nydelige. *Ønske seg gavekort på slikt til jul* hehe 😉
      Jeg lurer litt på…
      Jeg har lyse bryn fra naturens side, men farger dem alltid mørke…
      Håret er mørkt, vipper og bryn lyse, skikkelig bakvendt.
      Vil det da se merkelig ut med f.eks. mocha pmu bryn, da mine er så lyse fra før?
      Jeg tenker det blir enklere å farge + forme selv når pmu brynene er der…
      Men det hender jo det faktisk går noen dager der jeg har lyse bryn, før jeg farger dem på nytt, da jeg ikke prioriterer å bruke lang tid på sminke daglig, siden jeg er tobarnsmor…
      Så da kan det kanskje se litt rart ut…?

    2. Linnie:

      Nei det ser ikke rart ut, men må se deg før vi velger farge 🙂 PMU er perfekt og man kan farge, tegne osv. på brynene ellers om man ønsker det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg