Robinson Cecilie Felice refill av bryn!

Cecilie Felice`s resultat etter 1 refill av bryn i kveld. Vi gikk en fargetone dypere i fargen “Cocoa” noe hun både tåler og ønsket selv.

Hårstråteknikk er vakkert. Denne gangen ble brynene tykkere i fasong.

Bryn i profil, myk bue som løfter ansiktet!

Hvem “zoomer” brynene inn til vanlig på bilder? Jo det gjør jeg for å vise dere resultater på nært hold. Disse er designet i samarbeide med Cecilie, noe jeg synes er spennende!!

Hårpåtegning er veldig naturtro. Disse bildene er tatt like etter behandling. 40-60% av fargen reduseres innen de ti første dager!

Hvorfor “pigmenterer” jeg ikke inn “fete” bryn? Jo fordi man har valget ved å legge vanlig make-up over brynene om man ønsker dem tykkere, mørkere, lengre etc. Har man tatt permanent makeup, ligger det i ordet av det er permanent og holder i mange år. Disse brynene er ikke tynne, men hun har fremdeles muligheten med å forme dem som hun ønsker. Cecilie Felice er typen som liker makeup med mulighet for forandringer og da er dette en safe metode som også ser flott ut i hverdagen (både med og uten make-up)!!  

Permanent make-up er stadig tema på nett. De som har fått dette utført elsker det. De som ikke vet hva det er eller har hørt andre snakke om det, lager seg sine egne meninger om det. Ventelistene mine er lange for å få dette utført, det taler vel for seg 🙂

Akkurat nå forbereder jeg workshop i Stockholm og seminar/kurs i Spania. Faget er enormt spennende, så det lønner seg å følge med.

Cecilie elsker biler, det gjør også jeg. Spesielt denne modellen. Tøff hva? Her kan du følge Cecilie Felice og hva hun opplever i hverdagen. Jobb som tv!! Og her kan du lese Cecilie Felice egne ord av besøket hos meg på Ellipse Klinikken.

Mvh Sol Permanent Makeup

7 kommentarer
    1. Disse brynene håper jeg du legger ut bilde av når du er helt ferdig og de får gått seg til. Veldig bra å se det endelige resultatet.

    2. Nina:

      Alle bryn legges ut etter siste behandling og jeg regner med Cecilie gjør det selv etter en tid. Ser vanligvis ikke kundene mine igjen før et år har gått 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg