Ute på tur med tomtom

Har kjøpt meg GPS og i dag testet vi tomtom ut 🙂 Har hatt lappen i mange år (siden jeg var 18) men ikke kjørt i Oslo enda. Nå er det vel på tide før jeg mister motet!!

Vi kjørte innom Victors på Sagene og spiste Victors burger som forøvrig smakte godt…det var kun lunsjmeny så tidlig på dagen og vanligvis er jeg ingen stor fan av burgere! Når det gjelder tomtom er han veldig presis og de som venter meg på besøk så finner jeg frem!

PS! tomtom har en behagelig stemme og liker den bestemte tonen hans …. he he!!

9 kommentarer
    1. Hehe… GPS er genialt 😉 Har ikke lappen selv, men forstår utrooolig godt at du har kvidd deg for å kjøre i Oslo! Vet ikke om jeg kommer til å tørre det selv om jeg etterhvert tar sertifikatet 😛

    2. Hehe… Ikke sant! Litt annet enn korketrafikken i Oslo sentrum 😛 Men den kan skremme hvem som helst da! Kjenner flere som unngår å kjøre midt i hovedstaden vår 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg