Leppetattoo er utrolig populært!! Sjekk ut her…..

Modellen her vant konkurransen for en gratis leppetattoo. Slik er leppene naturell!

Lepper like etter pigmentering og noe hoven! Fargen er “Antique Rose” en natulig og frech leppefarge.

Modellen hadde også spor etter en gammel leppepigmentering. Slik så de ut før behandling.

Elev Anne myket opp “amorbuen” og gjorde leppene fyldigere. Glem heller ikke at fargen vil reduseres med 40-60% innen de ti første dager. Leppene har noe hevelse etter behandlingen, men går over etter kort tid.

Sjekk den flotte konturen og ikke minst fargen. Gleder meg til å se deg igjen 🙂

Hvis noen synes “nypigmenterte lepper” ser unaturlige ut er ikke det så rart. Noe hovne og fargen kan se sterk ut, men da bør du se dem etter få dager…utrolig vakkert og ikke minst naturlig. Det vet de som har fått dette utført 🙂

 

16 kommentarer
    1. anne lene:

      Leppetattoo er vakkert, men ser voldsomt ut med det samme det er utført og like etter behandling! Er det noen som har fått lepper av meg er det bare å skrive en kommentar :-)dere må neste ha fått dette utført for å skjønne hvor naturlig fargen kan bli. Men det beste er at leppekonturen blir perfekt!

    2. Jeg klarer ikke å bli vant til sånne lepper, og synes det ser veldig unaturlig ut. Jeg håper det kun skyldes hevelse, som du sier, og håper du legger ut bilder av hvordan det egentlig ser ut.

    3. friogfrankoghverdagen:

      Det kommer flere lepper her etter hvert! Noen ferdige lepper ligger allerede inne på bloggen så det er bare å lete litt i innleggene 🙂 Alle modellene kommer tilbake for refill og da legger jeg ut bilder etterhvert. Du kommer nok til å kjenne dem igjen.

    4. henriettehodne:

      Hos meg koster kr 6000,- og inkluderer 2 gratis refill i prisen. Velkommen skal du være, men har litt lang ventetid.

    5. det er ihvertfall det første jeg skal unne meg når jeg blir 18 om noen mnd,leppe konturen min er helt på bærtur etter munnsår jeg hadde da jeg var i 7-8-9 års alderen,så linjene rundt overleppen er helt flekkete,uff kjedelig å måtte sminke på hele tiden for å dekke til..

    6. Skulle ønske du kunne legge ut bilde av noen av dine kunder etter 14 dager. Synes disse bildene er utrolig dårlig reklame, og jeg ville aldri funnet på å gjøre noe tilsvarende på bakrunn av bilder som dette. Ettersom fargen forsvinner med så mye som 40-60%, hadde det vært interessant å se resultatet etter litt tid. Synes denne jenta hadde en kjempefin munn før behandling, etter, vel absolutt ikke noe jeg ville gjort.

    7. Linn:

      Det er øyet som ser! Jeg tror de fleste skjønner at “hevelser går ned og at fargen reduseres. Bilder av ferdige lepper ligger allerede inne på bloggen og jeg legger alltid ut bilder av resultater når de kommer tilbake for refill. Det er bare å lete litt blant leppebilder her inne, så finner du nok noen ferdige lepper garantert…. Det du derimot kan kikke litt nermere på er om konturene er jevne. Det er det som viser til et bra arbeide.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg