Sjekk denne fantastiske leppetattooen. Hva syned du om fargen?

Lepper før pigmentering. Hun ønsket dem litt fyldigere, noe hun også fikk 🙂

Lepper etter pigmntering. Fargen heter “Antique Rose” og er en naturlig leppefarge for pmu.

Enda et bilde av resultatet. Lykkelig modell og dyktige elever. Som jeg alltid skriver: Fargen reduseres med 40-60% innen de ti første dager. Dette resultatet kommer til å bli friskt og naturlig, tro meg.

Etter en jobb skal det alltid tas bilder. I dag delte Maja og Grete på samme leppemodell. På kursene mine blir man “virkelig modell” for en dag 🙂 Er skikkelig stolt av jentene mine!!

Her kan du lese modellens erfaring av elever og kurs!

14 kommentarer
    1. Ca. hva koster det å få falske øyenvipper permanent? Og hva koster det å farge vippene? 😉

    2. Det ble jo faktisk utrolig fint! Er litt skeptisk til slike sminketatoveringer siden jeg har troen på at man kanskje etter hvert blir lei av å se sminket ut hele tiden. Men guuud så godt det hadde vært 😀

    3. Det blei jo kjempe fint da ! : ) Har ei venninne som har gjort det + flere venninner av mamma. Og alle de har vært heldige og blitt kjempefine. Har sett tilfeller hvor det rett og slett ser helt jævlig ut også men..

    4. Er i grunnen spent på å se hvordan datteren min ser ut når hevelsen går ned.
      Brynene ble bra, så kanskje leppene blir det og =)

    5. Da kan de kanskje hende jeg kunne melde meg som modell en gang og =) Kunne sikkert trenge å “friskes opp” litt – både lepper, bryn og eyeliner =)

    6. Høres bra ut. Jeg får sjekke neste gang jeg har mulighet til å reise til Oslo, om du skal ha noe kurs da =) Har du bare kurs i uka, eller i helger og?

    7. DET gliiiset da!! Hahaha 😀 Hvor ble det av bildet jeg så sofistikert og elegant ut på?? Haha ;P Blir veldig glad om du sender meg resten av bildene på mail! Har sendt melding til deg på facebook med mailadressen min 🙂 Tuuuusen takk for en godt utført jobb!! Jeg er virkelig fornøyd, og gleder meg (akkurat som mamma) til å se det endelige resultatet! 😀 Knallflink elever, og ikke minst en knallflink lærer!! <3 <3

    8. Er veldig skeptisk til leppetatoveringer. Etter å ha jobbet på en stor hudpoliklinikk i flere år har jeg sett mange som reagerer med dermatitt på spesielt rødfarge. Veldig kjedelig hvis det skulle skje på leppene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg