Modellkonkurransen er avgjort. Sjekk ut om DU har vunnet.

Da har jeg trukket ut 3 heldige vinnere som har fortjent en behandling av gratis pigmentering som modell i permanent makeup på denne ukas kurs!

Vinnerne er:

Thea Aase

Lise Enger

Lene Yasmin Moberg

Kan dere ikke ta premien den dagen dere får oppgitt, vil jeg trekke ut nye modeller. Tusen takk for innsatsen. Jeg kommer til å ha flere gavedryss her inne, så det lønner seg å følge med.

Som ekstra premie trakk jeg ut Hege Eriksen som har vunnet 2 billetter til filmen om Nokas ranet! Kan for øvrig anbefale filmen på det varmeste.

Ha en fortsatt strålende uke. Mvh Sol

PS! Jenta på bildet over har fått brynpigmentering utført av meg!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg