Dagens spontane modell og tordentale!!!!

Da en av modellene våre ikke dukket opp til avtalt tid i går, måtte den ene eleven være modell for den andre. Lillian fikk altså nye lepper av Aga og det var ikke så galt at det ikke var godt for noe 🙂 Når det er sagt, er det lite hyggelig at “modeller” som ikke dukker opp, ikke sier fra i god tid, slik at vi får tak i en ny. Jeg har som dere vet lange ventelister på modeller. Det verste er at eleven min mister en stor del av undervisningen sin når dette skjer. Det er ikke bare jeg som blir oppgitt over slikt, men verst går det ut utover eleven min som har betalt mange penger for å ta dette kurset hos meg! At noe kommer i veien og man ikke kan stille opp som modell er noe som kan skje fra tid til annen, men da sier man fra og det er helt OK!! Jeg bruker mye tid på å finne modeller og da er det respektløst å “utebli”. Jeg er en streng dame, men en avtale er en avtale. Regner med dere skjønner dette.

Her ser dere altså en lykkelig Lillian med nye flotte lepper som har fått en liten korrigering og ny leppefarge i fargen “Rosewood”. Etter kurset dro hun i bursdagsfeiring…tenker hun ble festens midtpunkt som “Hot” lips 🙂

Klem til deg for at du så spontant lot deg behandle!! Har fantastiske elever når det er sagt.

4 kommentarer
    1. Ingrid Sylte:

      Ja det kan de, men jeg må snakke med foreldrene og de må møte opp sammen med den det gjelder. Må være over 16 år og ha et “behov” for å få dette utført!!

    2. Det ble kjempefint! Kjipt når ikke modeller ikke dukker opp ja… Jeg er iallfall helt klar for torsdag! Gleder meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg