Fyldigere bryn er mulig med permanent makeup!

Bryn før pigmentering.Tynne og ikke helt symetriske! Hun ønsket dem fyldigere med et lite løft.

Bryn like etter pigmentering!

Slik tegnet hun dem opp til daglig!

Etter pigmentering! Kan tenke meg det blir deilig å stå opp i morgen og slippe opptegning…bare nyte dagen som den kommer med perfekte bryn! Hun ønsker dem nok enda tykkere neste gang, men dette er en fin start. de som har tynne/smale bryn må få tid til å venne seg til dette gradvis. Det er et nytt fjes når man titter seg i speilet. Glem ikke at man alltids kan gjøre dem tykkere, mørkere, lengre osv ved neste behandling, men ikke omvendt! 

PS! Fargen reduseres med 40-60% innen de ti første dager!! 🙂 Gleder meg til å se deg igjen!!

7 kommentarer
    1. Jeg liker veldig godt når brynene er litt tynne, med litt tykkere innover mot nesa, sånn som hun har det : D Jeg kunne aldri plukke mine skoger til å bli tynne, for det var så tykke hårstrå at det var umulig x ) og med den stilen jeg har, så kunne jeg ikke ha SKOGER til bryn, så jeg barberte dem tilslutt bort. så jeg tegner heller på slike som hun har der : D

    2. Hei.
      Må si jeg er meget imponert over de resultatene du kan vise til, det er helt tydelig at riktig bryn virkelig har mye å si for et ansikt. Har selv nappet mine helt feil gjennom hele min tid, får aldri rettet de opp igjen med napping så vurderer sterkt å bestille tid hos deg.
      Men jeg er litt redd for at det skal se for “jålete” ut for en jente som ikke stæsjer seg så mye.. Lurer også på hva du anbefaler jentene å gjøre etter de har tatovert bryn i forhold til napping/voksing av brynene?

    3. Wenche:

      Det er bare å nappe det som er utenfor pigmenteringen! En enkel jobb man godt klarer selv. Fasongen er på plass, så da kan det ikke gå galt 🙂

      Jeg lager brynene utrolig naturtro, så du trenger ikke bekymre deg for å se for jålete ut!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg