Jeg varmer opp bryn…farger kan forandre seg :-)

Njomza er en venninne og gammel kollega av meg som kom for å få frisket opp brynene sine igjen! Jeg har brukt Njomzas bryn ofte i markedsføringen min da de er lekre og totalt “forandret” fra det de var! Graver dere i bryn på bloggen min ser dere sikkert de gamle brynene et sted.

Fargen på brynene hadde fått et lite “gråskjær” og jeg valgte varme de opp med fargen “Cashmere” som dere ser resultatet av her!

Blidere jente en Njomza skal dere lenge lete etter!! Hyggelig å se deg i dag 🙂

Ps! Eyelinerern har jeg også lagt, her har hun i tillegg sminket seg, men dere kan se den tynne lineren nede langs vippekanten!

10 kommentarer
    1. Trenger du mange flere lesere? jeg har en metode som funker kjempe bra!!! Klikk på navnet mitt:-D
      det tar ikke lang tid, og man for faktisk flere hundre lesere! jeg gikk fra 100- 938 lesere!
      Nates.blogg.no er min blogg

    2. Tusen takk for kjempeflotte bryn, Solvår 🙂
      Jeg har gått rundt med et stort smil siden jeg dro fra deg tidligere i dag, og kunne ikke vært mer fornøyd 😀
      Gleder meg allerede til første refillstime 🙂
      Hilsen Lisbeth

    3. oi , så pent ! : )
      Interessert i slalåmjakke/vinterjakke forresten ? Eller noen som er interessert i det ? Selger gul DC jakke . Sjekk den gjerne ut på bloggen min : )

    4. ikke er hun bare blid men hun er den beste av de beste vennine man kan ha …..du er utrolig flink Sol ,hun Njomza blir jo bare vakrere og vakrere 😉 og jeg gleder meg til neste gang jeg kommer på refill av mine bryn 😉 håper jeg kan komme snart !? klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg