Dagen i dag: Spennende film, shopping, venner og cafebesøk!!

Fotograf Marie Lindeman Johansen var den som tok nesten alle bildene til bloggen min i dag under pressevisningen av Nokasranet. Vi ble enige om at fotoapparatet mitt er i ferd med å bli skiftet ut da kvaliteten på bildene er noe varierende. Noen som har et bra kamera å anbefale? Må ta gode nærbilder, være enkelt å betjene og lite!!

Etter filmen tok vi en tur på byen for å shoppe (her på Arkaden) og ikke minst unne oss et cafebesøk for å diskutere Nokasfilmen.

Vi er i det glade hjørnet og deler en gulrotkake som Marie fikk mesteparten av etter sterkt ønske fra meg  ….noe dere skjønner av bildet under (men visste ikke da at det ventet et cafebesøk nr 2 på meg):

Da ble det nok et cafebesøk på United Bakers etter at jeg hadde vært på jobb en liten tur. Her nyter Tone en Jordbærterte som ikke bare så himmelsk ut, men visstnok smaker likeså!!

Hva jeg unnet meg ser dere til høyre. Ikke noe dårlig valg, da bakevarene på United Bakers er deilige. Dagen i dag har vært utrolig hyggelig og håper jeg får anledning til flere slike spontane “stunts” med gode venner!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg