Oslo`s vakreste bryn kan sees her!!

Trude er daglig leder av Karl Johan Hudpleie. I dag fikk hun “øyenbrynene” hun har stått på laaaaaang venteliste for å få pigmentert inn av meg 🙂

Det ferdige resultatet i dag med fargen “Mocha” som veldig veldig mange synes er en vakker farge og ønsker seg etter å ha sett blogginnlegg. Den er en forsiktig mellombrun nøytral farge og fin til å starte med…selv om Trude kanskje ønsker en nyanse mørkere neste gang! Vi får se, i dag var det iallefall den perfekte fargen for henne! Dere som jobber med pmu kan selvsagt få kjøpe farger av meg om dere ønsker det. Har amiea agenturet for norden.

Brynet slik det så ut før behandling. Med årene mister vi brynhår og Trude fortalte meg at de var tykke og flotte da hun var yngre! Hun har fremdeles hår, for all del, men de var blitt betydelig tynnere.

Bryn etter pigmentering. Bildet er tatt like etter behandling og ca 40-60% av fargen vil forsvinne etter første behandling. Det er en grunn for at det er 2 gratis refill i prisen. Bryn koster hos meg kr 4800,-

Trude bad meg skrive at hun var mere fornøyd etter behandlingen, enn hun trodde hun skulle bli på forhånd. Ingenting gleder meg mere enn å gjøre kundene mine fornøyde. PS! Leppene til Trude har jeg også pigmentert. De ser helt naturlige ut. Perfekte vil jeg si selv 🙂 Hun er jo også vakker fra før så skulle ikke mye til 🙂 he he!! Enkel jobb…. 🙂

Slenger med det andre brynet også. Det hadde litt mere hårvekst fra naturens side og da er det ekstra greit å få justert begge, da noen synes det er vanskelig å tegne dem like med makeup!

Bryn ferdigpigmentert. Det var dagens bryninnlegg 🙂 Ønsker dere en festlig helg og nyt det å ha friiiiiii 🙂 Nå skal jeg bare kose meg. Lagde for øvrig en vakker munn i leppefargen “Brick Red”. Får jeg lov til å blogge dem siden, skal dere få se noe lekkert!! Tror jeg gjorde en dame lykkelig i dag.
PS! Ønsker dere se Trudes bryn, er det bare å stikke oppom Karl Johan Hudpleie i Øvre Slottsgt. 29, 4 etg!

9 kommentarer

Siste innlegg