Supertilbud på permanent makeup!

Elev Ann Kristin Nielsen fra Fredrikstad og Gunn Midtøy fra Trondheim har netteopp avsluttet grunnkurs i permanent makeup med glans! Jeg vet at de vil gi sine ti første kunder en bra pris….første mann til mølla 🙂

Ann Kristin (Fredrikstad) har mob: 41255418

Gunn Midtøy (Trondheim) har mob: 98281201

PS! Tusen takk for en hyggelig uke til både elever og modeller. Det er kun kort tid til neste grunnkurs som begynner 5 oktober og jeg trenger flere nye modeller! En sjelden gang hender det at modeller ikke møter opp uten å ha meldt frafall på forhånd, dette er uakseptabelt da eleven min mister undervisningen sin. Er du forhindret i å komme er det en selvfølge å si fra slik at jeg har tid til å finne en ny! Da håper jeg noen melder seg som modeller på bryn, lepper og eyelinere ved å sende meg en mail på: [email protected] Modeller er noe vi er avhengige av på kursene og blir godt tatt vare på 🙂

SOL PERMANENT MAKEUP

19 kommentarer
    1. Jeg er i oslo – hadde vært fint med eyeliner :), har fine lepper, som Solvår har “pyntet” på…

    2. Jeg er i Oslo – hadde vært morro å sitte modell, eyeliner 🙂 Solvår har “pyntet” leppene mine:)

    3. hei:)hvor mye må jeg betale for å sitte modell å få tatt leppper/bryn.helst begge deler:)
      Må sjekke.for må tross alt reise i fra tromsø til oslo.Om de i det hele tatt lønner seg i forhold til pris å slikt.Må jo betale for flybillet også…
      MVH
      Elisabeth.Nordaas

    4. Hei…
      Jeg ønsker veldig gjerne å stille som modell, dersom du skal holde kurs i Bergen noen gang.
      Kan stille på alt innenfor permanent make up.
      Mvh Belinda Monsen

    5. Hei!
      Jeg kan godt sitte modell eller være en av de første kundene til Ann Kristin fra Fredrikstad.. (jeg bor i Fredrikstad, men kan også dra til Oslo)
      Jeg fikk liner på leppene for noen år siden, det er nesten borte. Ellers kunne jeg tenkt meg enten farging av bryn eller liner på øynene.
      Mvh
      Gry

    6. Flotte og flinke damer, som tar jobben seriøst! 😀 Takk igjen til Ann Kristin, som ga meg nye øyenbryn! Digger dem 🙂

    7. Heisann. Trenger du modeller snart til bryn/lepper.enten i Mo el Oslo?☺
      Mvh Elisabeth Nordaas ☺☺☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg