Kaffe med chilli…sier ikke mere!!

Da er siste dag av kurset mitt i permanent over! Gunn, den ene eleven min fra Trondheim jobber med kaffe til daglig og da jeg fortalte henne at jeg ELSKER chillilatten på Kaffe&Co, hadde hun med et glass tørket chilli til meg. Gjett om jeg har drukket kaffe i dag? Jeg starter dagen med “chillilatten” som jeg har blitt totalt avhengig av og fortsetter med å drysse chilli i min egen kaffe på jobb. Dere må bare prøve dette, i tillegg er det sunt! Hva med chilli i kakao? Skal smake fantastisk det også.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg